040-283 69 90

Commercieel Talent Gezocht!

Ben jij op zoek naar een echte commerciële uitdaging? Eentje waarbij elke dag er anders uitziet.

Wil jij werken bij het leukste familiebedrijf van de regio? Binnen een jong fris en gezellig team, waar volop ruimte is voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.

Vind jij dat er naast serieus werk ook ruimte moet zijn voor humor en persoonlijke verhalen? Binnen een team waar je een vertrouwensband kan opbouwen met je collega’s en ze tijdens de vrijdagmiddagborrel en diverse teamuitjes beter kan leren kennen.

Beschik jij over inlevingsvermogen, commercieel talent en communicatieve vaardigheden? En ben je in staat om kansen om te zetten in resultaten?


Dan zijn wij op zoek naar jou!

 
Wat ga je doen?

Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van zowel het kandidaten- als relatienetwerk.

Je gaat actief op zoek naar kansen in de markt, je bezoekt nieuwe en bestaande klanten en adviseert ze bij de vraag naar personeel. Je bouwt zo je eigen klantenportefeuille op die je zelf blijft beheren en waar je een langdurige relatie mee opbouwt.

Daarnaast ben je actief in het recruiten van nieuwe kandidaten (op diverse niveaus) waarmee je op vlotte wijze intakegesprekken voert. Je bemiddelt tussen deze kandidaten en opdrachtgevers waarbij een servicegerichte, persoonlijke benadering voorop staat.

Je voert hierbij zelfstandig uiteenlopende administratieve werkzaamheden uit, houdt zelf het overzicht, beheert de dagelijkse planning en schrijft je eigen creatieve teksten.

Doordat je werkzaam bent in een klein team van collega’s, wordt je de mogelijkheid geboden om je allround te ontwikkelen en projecten binnen jouw interessegebieden mee op te pakken.

Ook het werken met Social Media, Marketing, Communicatie en het opzetten van promotionele activiteiten komen volop in de functie aan bod.

Kortom een uitdagende functie, waarbinnen de nadruk ligt op persoonlijke ontwikkeling.

Functie eisen

We zoeken een proactieve, commercieel ingestelde en gezellige collega met MBO/HBO werk- en denkniveau en zeer goede communicatieve vaardigheden. Je weet de juiste balans te vinden tussen persoonlijke betrokkenheid en zakelijke dienstverlening. Je neemt initiatieven en bent in staat om mee te denken met de organisatie. Je bent een teamplayer en beschikt over goede administratieve vaardigheden voor het zelfstandig uitvoeren van een correcte uitzendadministratie. Je bent fulltime beschikbaar en hebt een flexibele instelling. Ook commerciële schoolverlaters worden nadrukkelijk verzocht te reageren, want ervaring of een HR gerichte opleiding is GEEN vereiste.  

Locatie/Standplaats

Nuenen of Schijndel

Aanbod

Wij bieden een prima salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Je kunt rekenen op een optimale loopbaanbegeleiding binnen een zelfstandige, regionaal georiënteerde organisatie. Daarnaast bestaat de mogelijkheid je te ontwikkelen door middel van het volgen van vakgerichte cursussen.

En als kers op de taart; gezamelijke lunch met friet op vrijdag, jaarlijkse kerstborrel en bbq, regelmatig een vrijdagmiddagborrel en overige teamuitjes.

Bedrijfsprofiel

APS Personeelservices is een allround personeelsbureau met vestigingen in Nuenen, Son en Schijndel. Al sinds 1987 zijn wij expert op het gebied van uitzenden, werving en selectie, payrolling en detachering. APS zet haar expertise in om personeel op diverse niveaus in vele denkbare vakgebieden te bemiddelen.

Bedrijfscultuur

Binnen APS Personeelservices heerst een open, no-nonsense cultuur met korte communicatielijnen. Medewerkers leveren een actieve bijdrage en krijgen veel ruimte voor initiatieven en creativiteit.

Solliciteren

Geïnteresseerden worden verzocht een curriculum vitae met een begeleidend schrijven te richten aan Karlijn de Groot: karlijn@apspersoneel.nl Voor meer informatie bel je 040-2836990