040-283 69 90

Medewerker Inkoopadministratie - Sjannie

Naam:
Sjannie
Functie:
Medewerker Inkoopadministratie
Beschikbaarheid:
Per direct beschikbaar, voorkeur voor 32 uur per week
Opleiding:
MEAO

 

Ervaring

Sjannie is een ervaren dame op het gebied van inkoopadministratie. Ze is verantwoordelijk voor de inkooporders en de opvolging daarvan zoals levertijdbewaking en klachtenafhandeling. Sjannie staat in direct contact met leveranciers. Wegens een faillissement is Sjannie op zoek naar een nieuwe uitdaging. Het liefst is ze werkzaam binnen een informeel bedrijf, met korte communicatielijnen en een no-nonsense instelling heerst. Ze heeft haar ervaring met name binnen productiebedrijven opgedaan. Haar voorkeur gaat uit naar een baan voor 32 uur verdeeld over 4 dagen. Ziet u alleen mogelijkheden voor 5 dagen is dit bespreekbaar voor haar.

  • Plaatsen van inkooporders
  • Verwerken orderbevestigingen en pakbonnen
  • Scannen documenten en onder dossier van inkooporder plaatsen
  • Klachtenafhandeling
  • Administratieve ondersteuning diverse afdelingen, waaronder Werkvoorbereiding en Magazijn Binnenkomende Goederen
  • Verzamelen en plannen productieorders
  • Verkoop losse onderdelen

 

Kenmerken

Sjannie is een spontane en leergierige vrouw. Ze is makkelijk in omgang en heeft een eerlijke en directe manier van communiceren. Ze heeft een gezonde werkdrive en is behulpzaam naar collega’s. Zelf omschrijft Sjannie zich als doortastend, direct en sociaal.

Bent u op zoek naar een loyale, betrouwbare en harde medewerkster? Vraag dan het gehele profiel op van Sjannie!

Geïnteresseerd in deze uitblinker? Neem nu contact op!

APS Stadnaam

Bel naar 040-2836990 en vraag naar Hilde Janssen of mail naar Hilde@apspersoneel.nl