Nieuws

APS in de media Algemeen

APS in de media

December 2022 stonden wij in de Flexmarkt, hét vaktijdschrift en online platform van onze uitzendbranche. Omdat wij erg trots zijn op dit mooie artikel en onze fijne, jarenlange samenwerking met softwareleverancier Pivoton die hierin wordt besproken willen wij u deze niet onthouden.

Lees verder
APS klanttevredenheidsonderzoek 2021 Algemeen

APS klanttevredenheidsonderzoek 2021

Dit jaar heeft APS de klantevaluaties, die ieder jaar weer worden gevoerd, grootser aangepakt. Tijdens zulke gesprekken worden er nuttige tips genoemd waar APS zich op kan ontwikkelen. Deze gegevens hebben wij dit keer verzameld; mooie complimenten, een 8 als rapportcijfer en concrete punten waar wij ons op willen en gaan verbeteren. Kijkt u mee?

Lees verder
Een werkdag bij APS Algemeen

Een werkdag bij APS

Door Robin “Met een lekker kopje koffie begin ik vandaag met het beoordelen van de ontvangen sollicitatie. Dan selecteer ik de beste CV’s, neem contact met ze op en plan ze in voor een kennismakingsgesprek. Ondertussen gaat de telefoon en belt een klant met een vacature, dit is even schakelen, ik noteer alles wat hij mij vertelt. Vanmiddag staat een kennismakingsgesprek gepland voor de functie van Inkoper, deze ga ik voorbereiden.

Lees verder
ABU Campagne: ABU. Dat werkt voor iedereen beter. Algemeen

ABU Campagne: ABU. Dat werkt voor iedereen beter.

De ABU heeft op 16 november een nieuwe campagne gelanceerd: ‘ABU. Dat werkt voor iedereen beter.’ Hiermee wil de brancheorganisatie het goede werk van de ABU en zijn leden benadrukken, maar ook ‘ongemakkelijke zaken’ aankaarten. Het doel? Het imago van de uitzendbranche bij de politieke-bestuurlijke doelgroep en stakeholders verbeteren en ABU-leden daarnaast positioneren als probleemoplossers van de arbeidsmarkt. De campagne loopt tot en met eind 2021.

Lees verder